loading...
فروشگاه محصولات برتر
زهره بازدید : 8 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

قیمت 19000 تومان

تاتو موقت Glitter

محصولی شگفت انگیز و بی نظیر

تاتو فوق العاده آسان در عرض چند دقیقه

بدون هیچ گونه درد و عوارض جانبی

دارای 10 شابلون آماده برای طراحی طرح دلخواه شما

برای اولین بار در ایران

حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید.

ما با معرفی این محصول شگفت انگیز این امکان را به شما می دهیم که تاتو های فوق العاده زیبایی را به صورت موقت   در اختیار داشته باشید. از جمله محاسن این محصول سرعت عمل بالا،
بدون درد و عوارض  می باشد.

پس از استفاده از این محصول حسی نو همراه با شادی و تفاوت را تجربه خواهید کرد ...

ادامه توضیحات وخرید ومحصول

 

زهره بازدید : 13 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

قیمت ۱۳۵۰۰تومان

دارای آينه بزرگنمایی و نور تعبيه شده جهت سهولت آرایش و زیبایی شما

آیا از استفاده از موچین های قدیمی تان خسته شده اید؟

دیگر نیازی به موچین های قدیمی و آیینه های جیبی ندارید

دقت زیر دستان شماست

قطعات بادوام ایده ال برای خط مو

قطعات منحصر به فرد بمنظور انطباق با خطوط صورت و بدن شما

یک وسیله بی نظیر و قابل حمل برای شکل دادن ابروها

ابزاری کامل و بی عیب برای شکل دادن ابروها

برداشتن موهای اضافی صورت و سایر نقاط بدن

دستگاه فوق العاده راحت و کم حجم

برای یک اصلاح کامل و بی عیب و نقص

دیگر نگران مو های زائد و اضافی نباشید

مطمئن ترین و تضمینی ترین روش برای برداشتن دقیق موهای زائد

 

 

ادامه توضیحات وخرید محصول

 

 

زهره بازدید : 10 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

هدفون فوق حرفه ای طرح  بيتس Beats Studio
آيا به دنبال هدفون خاص و منحصر به فرد هستيد ؟
يا كيفيت را در كنار طراحي زيبا مي خواهيد؟!
آيا به دنبال تجربه صدايي پرقدرت هستيد؟!
وسيله اي فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان عاشق موزيك ...

مهندسي پيشرفته هدفون طرح بيتس، صدايي با تفكيك پذيري بسيار بالا را توليد مي كند كه تا کنون سایر هدفون ها براي پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهيز نشده اند. این هدفون قابل اتصال به تمامي دستگاه های Mp3 Player - Mp4 Player - Iphone - Ipod - Ipad - موبایل و ... می باشد.

هدفون طرح بيتس studio beats هدفوني مناسب و با کیفیت برای مسافرت,دانشگاه , ورزش و ... می باشد که به وسیله آن می توانید موزیک و یا سایر فایل های صوتی خود را با نهایت کیفیت گوش کنید و لذت واقعی آن را در کنار زیبایی وصف ناپذیر دستگاه تجربه کنید.

هدفون Beats by Dr. Dre, با عملكردي فوق العاده براي iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های موزیک پلیر و حتی موبایل ها می باشد. وقتي شما قدم به دنياي iBeats مي گذاريد، تنها يك هدفون خوش قيافه كه براي دوام آوردن ساخته شده نمي گيريد؛ شما همچنين چيزي را مي شنويد كه مدت ها از دست داده بوديد.

طراحي شده براي انتقال صدايي با كيفيت شگفت آور از iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های شما، شگفت انگيز است كه چنين صداي قدرتمندي از مجموعه اي به اين كوچكي بيرون مي آيد. اگر يك بار سمت Beats برويد، ديگر بر نمي گرديد.

 

ادامه توضیحات وخرید کالا

زهره بازدید : 8 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

جهت جلوگیری از درد و خستگی پا طراحی شده است که احساس آرامش و راحتی را برای شما فراهم می سازد.محافظ پا استراتز دارای تکنولوژی جدیدی است که با جذب شوکهای وارده به بدن خستگی و استرس را کاهش داده و فشار جسمی را از بین می برد.محافظ پا استراتز برای اشخاصی که در ناحیه های پا , زانو , باسن و کمر احساس درد می کنند کاملا مفید بوده و کمک میکند درد این ناحیه ها تسکین یابد.این پابند را میتوانید با انواع کفش نیز استفاده کنید و تاثیر آن را کاملا به چشم خود ببینید.

ساختار پیچیده ای از ۲۶ استخوان و ۳۳ مفصل لایه لایه با یک شبکه در هم پیچیده از ۱۲۶ عضلات، لیگامانها و اعصاب است. فرد به طور متوسط ​​باید چهار ساعت روی پای خود بایستند و در روز بین ۸۰۰۰ و ۱۰،۰۰۰ قدم برمی داریم. پاها نسبت به بقیه بدن بسیار کوچک هستند ، ودر هر مرحله نیروی فوق العاده ای بر روی آنهاوارد می شود که حدود ۵۰ درصد بیشتر از وزن بدن شخص است. در طول یک روز به طور متوسط ​​ نیروی ترکیبی معادل چند ین تن بر پاوارد  می شود. علاوه بر حمایت از وزن، پا به عنوان کمک فنر و به عنوان یک اهرم به حرکت پا به جلو عمل می کند وموجب تعادل و تنظیم بدن در سطوح ناهموارمی گردد. ، پس،  تعجب آور نیست که حدود ۷۵٪ از افراد درطول زندگی خود درد پارا تجربه می کنند. با توجه به مطالعه اخیر، پا درد مزمن و شدید برای یکنفر از هفت نفر از زنان از کار افتادهتجربه می شود.

 

ادامه توضیحات و خرید محصول

زهره بازدید : 17 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

شارژر اختاپوسي محصول سال 2013 بوده که یک شارژر هم کاره میباشد و انواع گوشی های تلفن همراه را پشتیبانی میکند. با این شارژر دیگر هیچ گاه در هیچ شرایطی نگران خاموش شدن گوشی خود نخواهید بود. حتی در اتومبیل خود هم می توانید با وصل کردن شارژر به جای فندک خودرو هر نوع گوشی خود را شارژ کنید. همچنین این محصول دارای تبدیل برق شهری و کابل USB کامپیوتر هم نیز می باشد که شما در منزل، محل کار و ... هم میتوانید موبایل خود را به راحتی شارژ نمایید.

شارژر اختاپوسی برای گوشی های زیر قابل استفاده می باشد:

- اتصال ۲ میلی متری گوشی های نوکیا (سوزنی ریز)

- اتصال ۳٫۵ میلی متری گوشی های نوکیا (سوزنی درشت)

- اتصال PSP سونی

- اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3

- اتصال micro USB مانند گوشی موتورولا V8

- اتصال تمام گوشی های LG

- اتصال تمام گوشی های سونی اریکسون

- اتصال تمام گوشی های HTC

- اتصال تمام گوشی های سامسونگ

- اتصال تمام گوشی های چینی

- اتصال آی فون و آی پاد

ادامه توضیحات وخرید محصول

 

زهره بازدید : 8 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

کوچکترین دستگاه ریش تراش دنیا که کاملا ضد آب و قابل شارژ است.تکنولوژی میکرو باعث شده است که این دستگاه کوچکتر از یک کارت اعتباری باشد در عین حال دوبرابر یک تیغ معمولی تراش کند.تراش کامل و راحت را با میکروفورس تجربه کنید.این دستگاه برای استفاده روزمره بوده و بهترین هدیه ممکن برای دوست و یا همسرتان است.برای استفاده در مسافرت،ماشین،پیک نیک طراحی شده و قادر است با یک بار شارژ تا 5 بار اصلاح کامل را انجام دهد.

ادامه توضیحات وخرید محصول


 

زهره بازدید : 11 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

قیمت : 28000 تومان

ریمل چرخشی و حجم دهنده اسپین لش یکی از محصولات جدید در زمینه لوازم آرایشی خانم ها می باشد که با عرضه خود طرفداران بی شماری را در سرتاسر دنیا جذب کرده است. ریمل چرخشی اسپین لش با گردش در دو جهت امکاناتی همچون فرکننده،حجم دهنده، بلندکردن مژه ها و سیاه کردن مژه ها را دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ضد آب بودن آن، دارا بودن فیبر برای تقویت مژه ها و همچنین کارایی دستگاه با تمام ریمل ها با هر مارکی اشاره کرد.

قدرت حجم دهندگی این محصول بسیار بالا بوده و کافیست این محصول را روی مژه های خود قرار داده و پس از چند ثانیه مژه های پر و حجیم داشته باشید.
روش کار این ریمل به این ترتیب است که شما بعد از فشردن دکمه، اسپین لش با سرعت متعادل دلخواه خودتان و بدون هیچگونه آسیب زدن به پلک ها و مژه های شما به حرکت درمی آید و مژه های شما پرحجم تر و زیبا می شود.

 

ادامه توضیحات و خرید محصول

زهره بازدید : 9 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

قیمت فقط 19500 تومان

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس به شما این امکان را میدهد تا بی نهایت طرح و فرنچ ناخن را بر روی هر نوع و شکل ناخن در کمتر از یک دقیقه با کمترین هزینه مواد مصرفی طراحی کنید. بسیار ساده و راحت و با صرف هزینه کم در طرح های مختلف به راحتی می توانید روی ناخن خود هزاران عکس را طراحی کنید. رمز زیبایی خانم های جذاب انگشتان آنهاست. همه محو دست های زیبای شما خواهند شد...
با استفاده از ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس انگشتانتان را زیبا تر از همیشه کنید. دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای کشیدن طراحی بر روی ناخن های خود ندارید در کمترین زمان بهترین طرح ها را بر روی ناخن های خود بزنید.

 

بسیار آسان در کمترین زمان در طرح های متنوع زیبایی خود را در مجالس چند برابر کنید. این مجموعه جزء جدید ترین تکنیک ها و لوازمی است که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای مدرن جهان نظیر آمریکا، انگلیس، کانادا، دبی و … استفاده می شود.
این محصولات طوری طراحی گردیده اند که هم قابل استفاده برای سالن آرایشگاه ها و مانیکوریست های حرفه ای می باشد و هم قابل استفاده برای مصرف کنندگان عادی در منزل.

ویژگی های طراحی ناخن سالن اکسپرس Salon Express :
- دارای 5 شابلن در 34 طرح متفاوت
- دارای مهر مخصوص
- دارای کارتک و صفحه مخصوص قرارگیری شابلنها

 

ادامه توضیحات و خرید محصول

زهره بازدید : 12 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

قيمت فقـط :  16900 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

آیا در فصل تابستان از لکه های عرف سطح زیر بغل برروی لباس خود رنج میبرید؟

آیا همیشه لباس ها ی شما در ناحیه زیر بغل تغییر رنگ میدهد؟

آیا این لکه ها مایه کلافگی و خجالت شما میشود؟

راه حل ساده است:

پد های ضد عرق مای درای

 جلوگیری از نفوذ عرق بدن برروی سطح خارجی پوشاک

 " مای درای " محصولی جدید و منحصر به فرد  بوده که با نرمی و لطافتی که در تولید آن بکار گرفته شده است به لایه درونی لباس شما متصل گردیده و بدون آنکه دیده و یا حس شوند در تمامی مدت شبانه روز لباس شما را خشک نگاه داشته و از آن محافظت مینماید.

پد ضدعرق My Dry آرامش بینظیری را در محیط های کار، ورزش و میهمانیها برای شما به ارمغان می آورد.

 

ادامه توضیحات و خرید محصول

 

زهره بازدید : 10 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

قیمت با 40 درصد تخفیف فقط 24500 تومان

نیم ست فیروزه طراحی فوق العاده بی نظیر ، ایده طراحی این نیم ست استثنایی برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی می باشد. زیبایی این گوشواره و گردنبند واقعا خیره کننده میباشد و قطعا شما با این نیم ست در تمام مجالس و مهمانی ها متمایز از بقیه خواهید بود. سنگ فیروزه آبی به کار رفته و خاصیت جالب این گردنبند به شما حس خاصی میدهد. این نیم ست با سنگ فیروزه زیبایی در مرکز و نگین های خیره کننده ، مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . جنس این محصول درجه 1 و رنگ آن ثابت می باشد.

ادامه توضیحات و خرید محصول

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 3,523
  • کدهای اختصاصی
    ساعت CK با بند حصیری